2010. november 30., kedd

3. fejezet

Sziasztok! :)
Itt a friss! :)
Remélem tetszeni fog!
Puszi! Jó olvasást!

3. fejezet

(Demetri szemszöge)

- Olyan furcsa érzésem van! – motyogtam magamnak, de Heidi meghallotta.
- Miért? – kérdezte tánc közben.
- Mintha valakinek a teremben gyorsabban verne a szíve a kelleténél. Nem hallod?
- Csak túl sokan vannak, ez zavar meg. – nyugtatott meg Heidi. – Nézd! – súgta a fülemben. – Alec talált valakit. – és valóban, tőlünk nem messze táncolt egy lánnyal. Közben beszéltek valamit, de olyan halkan, hogy rajtuk kívül senki sem hallhatta.
- Szép lány, és biztosan vámpír.
- Lehet, hogy Bennetthez tartozik.
- Előfordulhat! Ha igen, akkor lesznek gondjaink, csak ne vegye őket észre.
- Késő! – suttogta Heidi és egy feléjük tartó alakra mutatott, kecsesen, mintha ez is a tánc része lenne.

Gyorsan elé vágtunk, idejében odaértünk, mert nem használta a vámpír gyorsaságát.
- No lám! Régi ismerős! – mondtam, amint belém ütközött.
- Nem illik köszönni? – termett ott Félix is.
- Demetri, Félix! – biccentett. - És?
- Heidi! – mosolygott vissza a lány. Tom kezet csókolt neki.
- Engedjetek a lányomhoz, kérlek. – nyögte ki a kérlek szót a végén.
- Nem tehetem Tom! Túl sok az ember, ahhoz, hogy harcoljunk. Intsd le a fiút a zöld maszkban! Mielőtt én látom el a baját. Ne feledd, nekünk nem jelent különösebb gondot egy fél város legyilkolása a titkunk érdekében. – mondtam mosolyogva. Tom nemet intett a fejével, mire a srác a hátam mögül eltűnt.
- Mosolyogj szépen madárkánk! – mondta Félix. – Túl sokan figyelnek ránk! Csak kedvesen cseverészünk, igaz?
- Miért vagytok itt? Mit akartok tőlem?
- Nos, egyrészt legutóbb nagyon csúnyán ott hagytál minket. – közbe akart szólni, de leállítottam. - Persze, nincs harag. Csupán ellenőrzés! Fülünkbe jutott, hogy emberi életet élsz, csak tanulmányozzuk és jegyzetelünk. Érted mire gondolok?
- Senki se tudja mi vagyok.
- És mi ez a lányom dolog?
- Lányomként tekintek rá, ahogy a fiúra is. – szemrebbenés nélkül hazudott nekünk.
- Úgy tekintesz rá, mint a lányodra? Tényleg? Hülyének nézel, mondd? – megszorítottam a kezét, feltűnés nélkül. Összeszorított fogakkal, a fájdalomtól sziszegve állt előttem.
- Oké, tényleg a lányom. Az én vérem. – elengedtem, megkönnyebbülten felsóhajtott, majd a távolba meredt, el mellettem. Megfordultam, Alec épp most csókolta meg a lányt.

Tom szeme összeszűkült, majd mit sem törődve velem odarohant.
- Hagyd őt békén Alec! – morogta.
- Örvendek Tom! – a fiú szája magabiztos mosolyra húzódott, de csak jóval később nézett Tomra. Nem akarta elengedni a lányt a szemével.
- Gyere Lucy! – fogta meg a lány kezét, majd Alechez fordult. - Ne menj többé a közelébe, vagy megbánod.
- Fenyegetőzöl? Na, ne nevetess Tom! – még mindig farkasszemet néztek, mi ott álltunk Alec oldalán.
- Menjünk ki és ott beszéljük meg, úgy nem keltünk feltűnést. – javasoltam.
- Rendben! – biccentett Tom. – Lucy te itt maradsz! – a lány nem mondott semmit, de láttam a szemében a „Te azt csak szeretnéd” szikrát. Alec még egyszer rámosolygott, majd kisuhant az oldalsó üvegajtón.

(Lucy szemszöge)

Megfordultam és egy gyönyörű arany barna szemmel találtam magam szembe. Megfogta a kezem és lassan, óvatosan táncolni kezdtünk.
- Te olyan vagy, mint én! – suttogtam táncközben.
- Meglehet! – válaszolt mosolyogva.
- Itt élsz Londonban?
- Nem.
- Akkor hát hol?
- Titok!
- Hogy hívnak?
- Titok!
- Nem vagy valami bőbeszédű. – nem tudtam levenni a szemem az arcáról, egyszerűen késztetést éreztem rá, hogy letépjem a maszkot. A kezem elindult, de elkapta, még mielőtt célt érhetett volna.
- Ez egy álarcos bál! – mondta miközben belecsókolt a tenyerembe. Egy pillanatra lecsuktam a szemem, mert borzasztóan jól eset, amit csinált.
- Miért játszadozol velem? – kérdeztem sóhajtva.
- Mert élvezem. – mosolygott gyönyörűen.
- Honnan ismersz?
- Nem ismerlek. – húzott magához még közelebb. Nem érdekelt semmi, a bál se, a tánc se, csak egyedül ő. Ha nem mozgatna, csak megkövülten állnék előtte.
- Hány éves vagy? – kérdeztem.
- 17.
- Mégis mióta?
- Kb. 100 éve. – végig simított az arcomon, mire megremegtem.
- Narancs és menta. – suttogtam. Elnevette magát.
- Te pedig orgona, csipetnyi barackvirággal. – elmosolyodtam.
- Holnapra el fogsz tűnni, igaz? – kérdeztem utána szomorúan.
- De csak a ma számít, nem igaz? – most már ő sem mosolygott. Lassan közelített az arca felém, éreztem mézédes, hűvös leheletét, majd rátapasztotta az ajkait az enyémekre. Elindult a kezem felfelé, óvatosan levettem a maszkot róla, várva rá, hogy megállít, de most nem tette. Válaszként ő is levette rólam. Pár percig csak egymást néztünk. De apa közbeszólt. Először fel se fogtam mi történik.

(Alec szemszöge)

Kiléptem a szabadba. Lucy álarca még mindig a kezemben volt.
- Miért jöttetek, hogy elvegyétek tőlem őt is? – szegezte Tom nekem a kérdést. – Aro őt is akarja?
- Aro nem is tud róla. Nem tudja, hogy létezik!
- Akkor miért? – nem tudtam válaszolni csak meredtem magam elé.
- Figyelj Tom! – vette át a szót Demetri. – Nem akarunk csetepatét. Oké? Csak ellenőriztünk, mint mondtam. Most pedig elmegyünk.
- De azonnal!
- Rendben! – bólintott Demetri.
- Csak ezt hagy adjam neki vissza! – emeltem fel az álarcot.
- Én is odaadhatom neki! – mondta Tom ellenségesen.
- De az övé nálam van! – lépett ki Lucy. Elkezdet felém szaladni, de Tom elkapta. – Engedj el! – kapálódzott, majd felém nyúlt, de én hátrábbléptem. Letettem a földre az álarcot, és elhátráltam onnan. Még pár percig a csalódott, de gyönyörű arcot néztem, majd megfordultam és elfutottam Félixékkel a nyomomban.

5 megjegyzés:

  1. Szia!
    Rég nem írtam, de attól még olvastam és ez is nagyon jó lett, ügyes vagy, siess a következővel! :)
    Puszi: Crystal

    VálaszTörlés
  2. Szia. :)

    Jó volt olvasni egy másfajta Demetri szemszöget. ;) Nagyon tetszett. Lappang itt a feszültség meg a rejtély. Tök jóóóóó.
    Alec és az álarc annyira jó volt. Imádtam. Olyan romantikus. (L)(L)
    Várom a kövit
    Sok puszi
    Klau

    VálaszTörlés
  3. KIRÁLY LETT!!
    IMÁDTAM!!
    alec és Lucy olyan aranyosak voltak:)
    alig várom a következőt!!!


    millió puszi:

    Natalie

    VálaszTörlés
  4. ez annyira aranyos:))
    valamiért szívesen olvasom a szerelmes történeteidet:))
    iess a kövivel
    Puszi(L)

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    ezermilliárd bocsánat mindenért!
    tudom, hogy már jó ideje nem jártam erre, pedig szerettem volna, csak.. nem akarom mentegetni magam, megpróbálok most már gyakrabban erre járni (mivel végre megtaláltam a blogod)
    és persze majd írok komit is. Most elolvastam ezt a fejezetet és tetszett. Ugyan úgy, mint a régebbiek, nagyon jó volt! de persze most egy kicsit össze vagyok zavarodva, mert elmaradtam jó pár fejezettel, így azokat igyekszem először bepótolni. Ígérem, hogy most már rendszeresen (legalábbis megpróbálom) látogatom a blogod! :)
    Puszillak és remélem, hogy nem haragszol annyira!

    VálaszTörlés